دسته‌بندی نشده

نحوه ارسال کالا

در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و مطلوب تر، نظر شما مشتریان محترم را به موارد ذیل جلب می نماییم:

1. با توجه به اینکه استعلام هویت الکترونیکی به صورت خودکار در سیستم انجام می شود، جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هرگونه بروز اختلال در امر خرید، لطفا به هنگام ثبت نام، مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی ، تاریخ تولد و آدرس خود را به طور دقیق و کامل وارد نمایید.
2. زمان ارسال کالا بعد از تایید شدن سفارشات از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
3. در صورت انصراف از خرید لطفا موضوع را هر چه سریعتر با واحد پشتیبانی اسکاد به شماره تلفن 44540030 در میان بگذارید.
توجه داشته باشید در صورتیکه این اطلاع رسانی دیرهنگام و پس از ارسال کالا صورت بگیرد هزینه عودت کالا به عهده خریدار خواهد بود.
4. از آنجائیکه مشتری مداری، حفظ کرامت مشتری و جلب رضایت حداکثری مشتریان، خط مشی و از اولویت های اصلی اسکاد بوده و جهت دستیابی به این مهم نیاز به مشارکت شما عزیزان می باشد، لذا کارشناسان واحد پشتیبانی و واحد ارتباط با مشتریان سایت اسکاد همواره آماده دریافت نقطه نظرات شما در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا قدردانی از وضعیت خدمات ارائه شده، می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *